شیر مایع آبسردکن
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

آبسردکن های تک منظوره و دو منظوره


خوبه بدونید آبسردکن ها جزو وسیله های کاربردی مخصوصا در فصل های تابستان هستند، خوشبختانه با وجود آبسردکن های دو منظوره ، امکان استفاده از آنها در فصل زمستان نیز وجود دارد. قابل توجه عاشقان قهوه و چای یعنی همزمان با تولید آب سرد ، قادر به تولید آب جوش مورد نیاز چای و قهوه نیز هستند. آبسردکن ها در انواع مختلف رومیزی و ایستاده تولید شده اند، اگر قصد خرید آبسردکن را دارید توصیه می کنیم حتما مقاله راهنمای خرید آبسردکن را بخوانید تا با خصوصیات و ویژگی های شیر آبسردکن استاندارد و با کیفیت آشنایی پیدا کنید.

طرز کار آب سردکن ها


به طور کلی با مصرف میزان مشخصی از برق شهری ، آب ولرم را به آب سرد تبدیل می کنند که به دمای 10 درجه سانتی گراد یا کمتر می رسند. آبسردکن های دو منظوره نیز دارای دو قسمت هستند که قسمتی از آن برای تولید آب سرد و قسمتی نیز برای تولید آب داغ طراحی شده است، بنابراین اگر هر دو سیستم با هم کار کنند، مصرف برق دو برابری نسبت به آبسردکن های تک منظوره خواهند داشت. جالبه بدونید برای تولید آب سرد از موتور سرماساز ، اواپراتور ، کندانسور و سایر تجهیزات خنک سازی آب استفاده می شود و برای تهیه آب داغ نیز از المنت های حرارتی و ترموستات استفاده می شود.

حالا بریم سراغ اجزاء آبسردکن ها


کمپرسور: کمپرسور را اصلی ترین جزء آبسردکن ها می دانند، که بخش اصلی در سرد کردن آب است.
لوله: لوله هایی که ساخته شده از پلیمر است نیز اهمیت ویژه ای دارند، این لوله ها باید توانایی خنک نگه داشتن و مقاومت در برابر گرمای محیط را داشته باشند.
کندانسور: کندانسور دارای کویل، کار حذف گرمای مبرّد را عهده دار است، به این ترتیب که مبرد یا همان المان خنک کننده در کندانسور خنک شده و در کویل جاری می‌شود.
بدنه و مخزن: بدنه و مخزن از جنس استیل مرغوب نیز اجزای مهم دیگری هستند که در صورت داشتن کیفیت بالا مانع زنگ زدن و یا ایجاد رسوب می شود.
فیلتر: فیلترها نیز که کار پاکسازی آب را عهده دار هستند مجموعا مهمترین اجزای آبسرد کن ها محسوب می شوند.


ویژگی های شیر مایع آبسردکن نسیم


وزن: ۱۱۰ گرم
جنس: برنج
جنس فنر: تمام استیل
مزیت: سنگینی کار و تولید توسط شرکت جلگه
کاربرد در مساجد، مدارس، پارک ها، اداره جات و مکان های عمومی
کشور سازنده: ایران

 

آدرس ما

https://www.jolgeh.ir/





:: برچسب‌ها: آبسردکن , استیل , قهوه , چای , شیرآلات ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: